Дебат

Автор: admin от 19-04-2022, 19:04, посмотрело: 469

4 «Алматы облысы білім басқармасының Кеген ауданы бойынша білім бөлімі»мемлекеттік мекемесінің «Майлы Орманов атындағы мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде құрылған "Жарық жұлдыз" дебат клуб мүшелерінің ұйымдастыруымен наурыз айында "Әдеп және ғұрып" тақырыбымен дебаттық турнир ұйымдастырылып, өткізілді.
Іс-шара мақсаты оқушыларға ғасырлар бойы қазақ халқының тұрмыс-тіршілігіне айналған әдеп-ғұрыптар жайлы таныстыру.Халқымыздың игі дәстүрлерін, ізгі-қасиеттерін, инабаттылық, іскерлік дағдыларын, салт-дәстүрлерді бойларына сіңіру. Қазақ халқының әдеп-ғұрпы мен салт-дәстүрлері туралы баяндап маңызын айту. Іс-шара барысында дебат турниріне қатысушыларға тақырыптық, презентация көрсетіліп таныстырылды. Дебатқа қатысушылар Қасымхан Дархан, Нурдаулет Әдемі, Нұрдаулет Сағдат,Шөкен Назерке, Скендір Нұртілеу, Акымжан Аяжан, Тойғанбек Аяжан, Қуандық Абылай, Есімхан Айдана, Марат Еділ,Туғанбай Толғанай өз белсенділіктерін көрсетті.

Категория: Іс-шаралар

 

С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі" Ана тілі. 3 сынып

Автор: admin от 29-04-2017, 21:07, посмотрело: 2 715

3 С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі" Ана тілі. 3 сынып Сәрпекова Дина
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Оқушылар С.Мұқановтың өмірбаянымен танысады, мәтінді түсініп оқиды, мәтіннің негізгі ойын табады.
Дамытушылық: Оқушылардың табиғаттың заңдылықтарын біледі, есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамытады
Тәрбиелік: Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастыққа, жан-жақты болуға тәрбиеленеді, өз бетімен жұмыс істейді.
Күтілетін нәтиже
• Сәбит Мұқановтың өмірбаянымен танысады
• Мәтінді түсініп оқиды.
• Мәтін арқылы табиғаттағы кең ұғымды сипаттайды
• Өмірде табиғаттың заңдылықтарын ажырата алады
• Табиғатты аялауды біледі
• Мәтін арқылы шығармашылық жұмыс жасайды
Топта жұмыс жасау мәдениеті қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс, миға шабуыл, Акт, формативтік бағалаулар
Сілтеме Ана тілі оқулығы, сабаққа арналған таныстырылым, С.Мұқановтың портреті

Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру 1 мин Ойын «Табиғаттан нені үйрендім?»

Топқа бөлу 1 мин
Жергілікті табиғаттағы атаулар арқылы (Оқушыларды жер, су, тау арқылы 3 топқа бөлу)
Үй тапсырмасы 5 мин
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып


Формативті бағалау
1-ші топқа
2-ші топқа «Табиғаттағы аң-құстардың тіршілігі»
3-ші топқа
Оқушылар флипчарт бетіне түсіреді. (түсіндіреді, қорғайды)
Түйінді сәттер Түсінді, ойы дамыды

Білу 5 мин Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Күтілетін нәтиже
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып


Көрсетілім көрсетіледі Әр топқа сұрақтар қояды. Оқушылар топпен ақылдаса отырып, жылдамдата жауап береді
Ойлау белсенділігі артады, бүгінгі тақырыпты пысықтайды.
Түсіну 10 мин
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып


Слайд туралы тақырыпты түсіндіреді. Оқулықпен жұмыс Оқушылар сабақты мұқият тыңдайды.
С.Мұқанов туралы мәліметті дәптерлеріне жазып алады.
Оқушылар тақырыптың мазмұнын білу керек, сондықтан ізденеді, бір-бірімен ынтымақтаса отырып, шығармашылықпен айналысады.
Қолдану 5 мин
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып


Формативті бағалау Оқушыларға төмендегі тапсырмаларды береді.
«Табиғатты аяла»
Мөлдірдей таза бол!
Жұлдызың жарық болсын!
Айың оңыңнан тусын!
Көңілің көлдей шалқысын!
Таудай талап бер! Мәтін арқылы табиғаттағы кең ұғымды өмірде қолдана алады. Мақсатқа жету үшін тырысады, жинақталады.

сыныпқа арналған тапсырма ретінде оқушылар әріптестерін бағалайды
Талдау 3 мин
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып


Бүгінгі тақырыпты талдау мақсатында жазушы тіліне зер салады, мәтіндегі сөздердердің мағынасына қарай түске бояиды
Оқушылар тапсырмаларды топтық ұжыммен ақылдаса отырып, орындайды
Топтық талқылауға салады, ойланады, ізденеді, өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады, мағынасын түсінуге тырысады.
Жинақтау 10 мин
С.Мұқанов. "Көкшенің көрінісі"  Ана тілі. 3 сынып

Топтағы оқушылар сабақтан алған білімдерін жинақтайды
Ата бабамыздың табиғатты қорғау дәстүрі
1 топ «Көкті неге жұлмайды?»
2 топ «Жапалақ пен жарғанатты неге тиіспейді?»
3 топ «Аққуды, елікті неге атпайды?» Әр топқа сұрақ қойылады.
Топта сұрақтар бойынша жұмыстар жасайды. Оқушылар сұрақтар төңірегінде жауапты жылдам іздеп табуы керек. Ойлану арқылы білімдерін саралайды
Бағалау
Сумативті бағалау 4 мин Кесте бойынша
Сабақтың соңында оқушылардың бағаларын жариялайды Топта оқушылар бағалайды

Рефлекция 1 мин Сабақтан алған әсерлерін оқушылар көңіл күйді білдіретін смайликтерді көтереді
Үйге С.Мұқанов « Көкшенің көрінісі» Эссе жазып келу

Категория: Іс-шаралар

 

Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)

Автор: admin от 29-04-2017, 20:29, посмотрело: 2 504

2 Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Информатиктердің аудандық семинары (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)
Оқу сапасын арттыру үшін қоғамдастық құрудың маңызы. Аудандық семинар (коучинг)

Категория: Іс-шаралар

 

Сөйлемнің айқындауыш мүшелері. Қазақ тілі 8 сынып

Автор: admin от 21-04-2017, 14:15, посмотрело: 4 233

13 Сөйлемнің айқындауыш мүшелері. Қазақ тілі 8 сынып Жумадилова Камила Даулетхановна
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Сөйлемнің айқындауыш мүшелері туралы түсінік алады.
Дамытушылық:Өз ойын жазбаша да, ауызша да жүйелі айту, тапқырлық қабілеттері мен сөйлеу тілін дамыту.
Тәрбиелік:Ынтымақтаса жұмыс жасай отырып, бірін- бірі құрметтеуге үйренеді
Күтілетін нәтеже
1.Сөйлемнің айқындауыш мүшелері туралы түсінік алады.
2.Сөйлемнің айқындауыш мүшелері туралы өзіндік қорытынды жасап, оны дәлелдей біледі.
3.Коммуникативтік қарым-қатынасқа түсіп,өз ойларын жеткізе біледі.
4.Өз беттерімен және бір-біріне көмектесу арқылы шығармашылықпен жұмыс жасауға үйренеді.
5.Алған білімдерін сараптап,өзіндік тұжырым жасайды, оларды пайдалана біледі

Белсенді оқытуда қолданылатын әдәс- тәсәлдер Топтық жұмыс, миға шабуыл, сын тұрғысынан ойлау, постер, формативтік бағалау, өзіндік ой тұжырымға негізделген тапсырмалар. т.б
Сілтеме Казақ тілі оқулығы, сабаққа арналған үлестірмелі қағаздар, таныстырылымдар, т.б
САБАҚ БАРЫСЫ
Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру (2мин)
Шаттық шеңбері.Оқушылар шеңбер құра тұрып, шеңбер бойымен бір-біріне жақсы тілектер білдіреді
Бір аллаға сыйынып,
Кел ,балалар, оқылық!
Оқығанды көңілге,
Ықыласпен тоқылық!
Топқа болу (1 мин) Оқушыларды «Ойлан, тап!» ойыны арқылы топқа бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Күтілетін нәтеже

Сабаққа мақсат қою (1мин)
Сәлеметсіңдер ме,балалар!
Бүгінгі сабақтың эпиграфы

Оқушылар хормен:
Артық ғылым кітапта
Ерінбей оқып көруге.
Тез үйреніп, тез жойма,
Жас уақытта көңіл - гүл

Оқушы назарын сабаққа аударады.
Білу (5 мин)
1-ші кезең. Ой қозғау
Сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіреді.
Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып, сөйлемнің айқындауыш мүшелері жайлы түсінік алады.
Оқулықпен жұмыс істеу арқылы қажетті мәләметтерді таба білуге үйркнеді, ізденеді, ынтымақтаса отырып, ақылдасады
Түсіну (8 мин)
2-ші кезең. Ой көкпар
Постерге «Сөйлемнің айқындауыш мүшелері» сызбасын салуды ұсынады.
«Екі жұлдыз,бір тілек»
Формативтік бағалау Оқушылар ақылдаса отырып, өздері білген мәләметтер негізінде постер сызады. Қорғайды.
Топтар бірін-бірі бағалайды Мақсатқа жету үшін өз бойларындағы барлық қаблеттерін көрсете отырып, білімдерін толықтырады.
Қолдану
3-кезең. Талап қыл
Өз сызбаларын пайдаланып, сөйлемдер талдау, жаттығу жаттығу жұмыстарын орындау.
Әр топтан кезектесе отырып, бірнеше оқушы тақтаға шығып сөйлем тадайды. Алған теориялық білімдерін қолданады.
Талдау (6 мин)
4-кезең. «Араның ұясы» ойыны
Өтілген тақырыптар негізінде сұрақ -жауап өткізу ұсынылады. Оқушылар жұптаса, топтаса отырып сұрақтар тізбесін жасайды. Өз білімдерін толықтырады, өзгелерді тыңдауға, өз ой- пікірін жеткізуге үйренеді.
Жинақтау (7 мин) 5-кезең.
Сөз маржан
«Сөйлемнің айқындауыш мүшелері» тақырыбында ертегі жаздырады. Оқушылар берілген тақырып негізінде ертегі жазады. Жеке немесе ынтымақтаса отырып шығармашылықпен айналысады.
Бағалау (5 мин) 6-кезең.
Бақытты сәт
1. Әр топтан бір оқушы жазған ертегілерін оқытады.
2. «Бас бармақ» стратегиясы арқылы оқушылардың өздерін бағалауы
3. Мұғалімнің жиынтық бағалауы

1. Әр топтан бір оқушы жазған ертегілерін оқиды.
2. «Саусақтар» стратегиясы арқылы оқушылар өздерін бағалалап, өзіндік ой қорытындысын жасайды.
Өз түсініетерін мәтін бағалауды құруды, өз білімдеріне баға беруді үйренеді.
Рефлекция (1 мин) Көңіл күйді білдіретін «Саусақтар» стратегиясы арқылы сабақтен алған әсерлері мен көңіл күйлерін білдіреді.
Үйге тапсырма 60-жаттығу, ереже жаттау

Сөйлемнің айқындауыш мүшелері. Қазақ тілі  8 сынып

 

Сөйлемнің айқындауыш мүшелері. Қазақ тілі  8 сынып

 

Сөйлемнің айқындауыш мүшелері. Қазақ тілі  8 сынып

 


 


Категория: Іс-шаралар

 

Ардагер ұстаздардың кездесуі

Автор: admin от 21-04-2017, 13:24, посмотрело: 1 652

2
Ардагер ұстаздардың кездесуі

Категория: Іс-шаралар

 
 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні 4 сынып

Автор: admin от 21-04-2017, 12:52, посмотрело: 14 363

112 Сабақ тақырыбы: Ауа – Жердің қорғаны
Сабақ негізделген оқу мақсаты Ауаның жер бетіне таралуы , ауа жердің қорғаны екенін түсіну
Оқу нәтижелері Барлық оқушылар:
• Ауа жайлы білетін мәліметтерді еске түсіреді.
• Жаңа мәліметтермен танысады, талдау жасайды
Оқушылардың басым бөлігі:
• Ауа жайлы мәліметтерді талдай отырып өз ой қорытындыларын жасайды.
• Бірлесе отырып алған білімдерін сараптап, өзіндік тұжырым жасап, пікірін дәлелдей алады.
• Бір -бірімен коммуникативтік қарым-қатынасқа түсіп, өз ойын жеткізе алады.
Кейбір оқушылар:
• Ауаның жер бетіне таралуы жайлы тәжірибе жасай отырып ой тұжырымдарын , пікірлерін дәлелдейді, сынақ
жүргізеді
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Өздері білетін мәліметтерді еске түсіреді, жаңа мәліметтермен танысады
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер:
Метеорит, аққан жұлдыз, синоптик, метеорологиялық станция, ауа райы
Сыныптағы негізгі диолог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Ауаның жер бетіне таралуы: тәжірибе жасау, жіктеу, талдау, болжау жасау
Талқылауға арналған тармақтар:
«Аукцион» әдісі, «Айналмалы бекет» әдісі,
Сіз неліктен..............................................................................екенін айта аласыз ба?
Ауаның тіршілік көзі
Жазылым бойынша ұсыныстар:
«Акроөлең »- ауа райы сөзінің негізінде өлең құрастырады

Алдыңғы оқу
Ауа және ауа райы
/СТО, «Ыстық орындық» әдісі/


Ж о с п а р
І. Ұйымдастыру: «Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері арқылы бір-біріне тілек айту.
ІІ. Жеке жұмыс,жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Әдіс - тәсілдер
Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізу
- Топ ережесін сақтауын қадағалау Топ ережесі

Басталуы 1 тапсырма: Шаталовтың тірек сызбалары арқылы өз білетін мәліметтерімен бөліседі \ Топтық жұмыс\
2- тапсырма: Ауаның құрамын анықтау \ Жұптық жұмыс\

«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы өткенді еске түсіреді
Тақырыптық сурет: Ауа құрамын жазуға арналған қағаз
Оттегі-21% Көмір қышқыл газы-1% Азот-78%
Ортасы

3-тапсырма: Ауаның жер бетіне таралуы\ топтық жұмыс\
- Суда
- Топырақта
- Адам денесінде
- Кез-келген затта
Оқушылар тәжірибе жасау арқылы ауа қызғанда көлемі ұлғаяды, суығанда –кішірейеді, ауаның сығылу, серпілу сияқты қасиеттеріне көз жеткізеді.

4- тапсырма :Ауаның бір жерден екінші жерге ауысуы, желдің маңызы мен зияны \ Көрсетілімнен алған әсерімен бөліседі \

5- тапсырма: Ауа жердің қорғаны \ Ғарышқа саяхат\

Метеорит

Аққан жұлдыз Тәжірибе жасауға арналған құралдар \ Стакандағы су, топырақ, май шам, әйнек, колбаға киілген шар\
Қауіпсіздік ережесі
Видео көрсетілім
Электронды оқулықпен жұмыс
«Айналмалы бекет» әдісі

Аяқталуы

7- тапсырма. Ауа райы сөзіне өлең құрастыру
А-уа қандай тамаша
У-лап,шулап ойнаймыз
А-сыр салып қуанып
Р-ахатқа тоймаймыз
А-уа райы салқында
И-ліге біз қоймаймыз
Ы-нтымақпен ойнаймыз
«Акроөлең» құрастыру
Қосымша ақпарат
Ауаны ластаушы заттар

\ Көлік Зауыт, фабрика Өрт, резина, мұнай
Саралау -
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау -оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы
Жеке, жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыру арқылы тақырыпты терең меңгеруді талап етемін

Оқушыларға берілген тапсырмалар негізінде критерий арқылы бағалау жұмысын ұйымдастырамын.
Физика , қазақ әдебиеті, экология
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақтың оқу мақсаты толық орындалды. Себебі бүгінгі сабақ тақырыбы оқушыларға төменгі сыныптардан таныс.
Ауаның тіршілік көзі екенін білді
Алынған ақпараттарды талдау мен қорыту және қорытынды жасауға қалыптаса бастады.
Оқушылар топтық жұмыста белсенді болды
Уақыт регламентін сақтауды, тиімді пайдалануды ұйымдастыру
Уақытты тиімді пайдалануды үнемі ескертіп отыру

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.Тақырыпты оқушылардың өз беттерімен талдай алуы, мәліметтерді саралап өзіндік пікір білдіруі
2. Тәжірибе жасаудағы белсенділігі

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алмады? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. Жеке жұмыста оқушылар өз ойларын ашық айта алмады
2. Оқушылардың бірін-бірі бағалауы жоғары болды

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Оқушылардың топта жұмыс жасауы, олардың жауапкершілігін артыратынын байқадым, әрі өз бетінше
білім алу дағдысы қалыптаса бастады.

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 

Ауа тіршілік көзі. Дүниетану пәні  4 сынып

 


Категория: Іс-шаралар

 
Назад Вперед
бесплатно скачать фильмы без регистрации и скачать DataLife Engine