Үй тапсырмасы

Автор: admin от 27-05-2017, 11:39, посмотрело: 2 150

20
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы

Категория: ҰБТ / Оқушылар жетістіктері

 

Аудандық "Жас мерген-2023"

Автор: admin от 8-06-2023, 19:33, посмотрело: 83

0 Кеңес әскерлері шектеулі контингентінің Ауған жерінен шығарылғанына 34 жылдығына орай мектеп оқушылары арасындағы аудандық  "Жас мерген-2023" ойындарында өз мергендігін көрсетіп, "Мерген қыз" номинациясына ие болған Жолдас Ақбота марапатталды.







Категория: Оқушыларға / Оқушылар жетістіктері

 

«Алматы облысы білім басқармасының Кеген ауданы бойынша білім бөлімі»мемлекеттік мекемесінің «Майлы Орманов атындағы мектеп» коммуналдық мемлекеттік

Автор: admin от 18-04-2022, 21:32, посмотрело: 364

0 «Алматы облысы білім басқармасының Кеген ауданы бойынша білім бөлімі»мемлекеттік мекемесінің «Майлы Орманов атындағы мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде құрылған "Жарық жұлдыз" дебат клуб мүшелерінің ұйымдастыруымен наурыз айында "Әдеп және ғұрып" тақырыбымен дебаттық турнир ұйымдастырылып, өткізілді.
Іс-шара мақсаты оқушыларға ғасырлар бойы қазақ халқының тұрмыс-тіршілігіне айналған әдеп-ғұрыптар жайлы таныстыру.Халқымыздың игі дәстүрлерін, ізгі-қасиеттерін, инабаттылық, іскерлік дағдыларын, салт-дәстүрлерді бойларына сіңіру. Қазақ халқының әдеп-ғұрпы мен салт-дәстүрлері туралы баяндап маңызын айту. Іс-шара барысында дебат турниріне қатысушыларға тақырыптық, презентация көрсетіліп таныстырылды. Дебатқа қатысушылар Қасымхан Дархан, Нурдаулет Әдемі, Нұрдаулет Сағдат,Шөкен Назерке, Скендір Нұртілеу, Акымжан Аяжан, Тойғанбек Аяжан, Қуандық Абылай, Есімхан Айдана, Марат Еділ,Туғанбай Толғанай өз белсенділіктерін көрсетті.

Категория: Оқушыларға / Оқушылар жетістіктері

 

Сабақта оқушы белсенділігін арттырудағы бағалаудың орны

Автор: admin от 21-04-2017, 10:12, посмотрело: 2 303

8 Сабақта оқушы белсенділігін арттырудағы бағалаудың орны. Мамбетова Гүлнар Таласбаевна

Оқу –тәрбие үрдісін ұйымшылдықпен жүргізуде мұғалімнің шығармашылығы маңызды қызмет атқарады. Осындай талапқа сай қызмет істеу үшін оқушылардың оқуға деген белсенділігін арттыру жолдарын дұрыс ұйымдастыру үшін мұғалім өзінің теориялық және әдістемелік білімін ұдайы толықтырып,психология және педагогика ғылымдарын толық меңгеріп ондағы ғылыми жаңалақтарды озық тәжірибелерді үнемі сабақ барысында пайдаланып отыруы тиіс. Мысалы, Ұлыбританияның Кембридж тәсілдерін меңгеру,сабақта пайдалану қазіргі заман талабы. Осы әдіс-тәсілдерді пайдалану оқушылардың білімге деген белсенділігін арттыруда мұғалімнің қызметі жемісті болады.
Оқу-тәрбие жұмысының нәтижесі бүгінгі күннің талабына сай болады. Оқушылардың оқу үрдісіндегі белсенділігін артырудағы мұғалімнің үздіксіз ізденуі- бүгінгі күннің талабы.
Оқушының пәнге қызығушылығын артыруда сабақтың алатын орны ерекше. Өйткені оқу -тәрбие жұмысы сабақ процесінде бер барысында сабақта іледі. Сабақ барысында мұғалімнің алға қоятын мақсаты-оқушы білімінің терең де тиянақты болуын қамтамасыз ету. Оқушы білімі мен біліктілігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдердің бірі – оқушы білімін бағалау. Әрбір сабақта оқушының білімін бағалау күнделікті сабақта жүргізілетін процесс. Баға қою тәртібі әр пәннің өз ерекшелігіне сәйкес жүреді. Мысалы, биология пәнінен қойылатын бағалар, физика, математика , химиядан қойылатын бағалардан өзгеше. Барлық баланың қабілеті сабақта бірдей емес. Сондықтан кембридж әдісі мен оқыту топтық, жұптық жұмыс жүргізу арқылы барлық сыныптағы оқушылардың «оқушы үнін »естуге болады. Ол оқушыларға қиындау тапсырмалар беру арқылы жақсы баға алуға еңбектеніп, үнсіз отырған оқушыны тапсырманы айтуға , қызығушылығын аша түсуге , ойын ашық айтуға жаттығады.Мадақтай отырып бағалау оқушы белсенділігін арттыруына көмегі тиері сөзсіз. Осы негізде бағалаудың мына түрлерін өз сабағымда пайдаланып нәтижесін көріп жүрмін.

Категория: Оқушыларға / Оқушылар жетістіктері

 

"Дарын" ғылыми қоғамы. Жетекшісі: Сыбанқұлова Разия Сәтбайқызы

Автор: admin от 18-04-2017, 18:00, посмотрело: 2 205

5 Шығармашыл мұғалімнен – дарынды шәкірт

Мектепте сыртқы келбеті ұқыптылық пен жарасымдылықпен сипатталған педагогикалық әдебі жоғары, оқушының жанын түсіне білетін ұстаздар білім береді. Қырық жылдан аса тарихы бар біздің білім ордамызда «Дарын» ғылыми қоғамының жұмыстары атқарылуда.
1997 жылы Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың сарабдал саясатының жемісінің арқасында «Дарынды балалар» бағдарламасы қабылданды. Соның негізінде дарынды өрендердің қабілетін, өнерін одан әрі дамыту мақсатында өңірлерде ғылыми тәжірибелік орталықтар құрылды.
«Дарынды балалар» бағдарламасы бойынша оқушылармен жан-жақты жұмыс жүргізілгеннен кейін біздің балалар халықаралық байқауларға қатысуға мүмкіндік алды. Оған дейін балаларымыз халықаралық деңгейдегі білім бәйгесінде бақ сынаған жоқ еді.
1999 жылдан бастап жыл сайын оқушылардың республикалық ғылыми жарыстары
оқушылардың ғылыми қоғамдары дарынды жастардың ғылымға деген қызығушылығын дамытып, ғылыми зерттеулер жүргізу машығын қалыптастырады, ол Қазақстан Республикасының болашақ ғылыми әлеуетінің қалыптасуына үлес қосады.
Ғылыми зерттеулердің басым бағыттары арқылы ғылыми тақырып таңдауға көмектесіп, ұрпақтар сабақтастығын жалғастыруға себебін тигізеді.

Категория: Оқушыларға / Оқушылар жетістіктері